Dużymi krokami zbliża się XIX Finał Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy, który zagra 9 stycznia 2011 roku i będzie zbierać pieniądze na zakup sprzętu dla dzieci z chorobami urologicznymi i nefrologicznymi. My również włączamy się do akcji współorganizując, ze Szkołą Podstawową Nr 4 w Zgierzu, V Zgierski Rajd WOŚP. Poniżej prezentujemy regulamin imprezy.
ORGANIZATORZY:
- Szkoła Podstawowa nr 4 w Zgierzu
WSPÓŁORGANIZATORZY:
- IDEM-GRAPHIK
- Miejski Sztab WOŚP
- Komisja Turystyki Pieszej przy Oddziale Zgierskim PTTK
KIEROWNICTWO RAJDU:
Kierownik rajdu: Hanna Wojtkun
Zastępca: Aleksandra Kowalczyk
Kierownik trasy I: Jadwiga Wilmanska
Kierownik trasy II: Michał Grzelązka
REGULAMIN RAJDU
I. CELE RAJDU
- Popularyzacja krajoznawstwa i turystyki kwalifikowanej wśród młodzieży;
- Dokładniejsze poznanie Zgierza i okolic;
- Kształtowanie nawyków kulturalnego i bezpiecznego poruszania się na trasach turystycznych;
- Promocja zdrowia i aktywnego stylu życia
- Rozwijanie orientacji w terenie
- Zbiórka pieniędzy na XIX finał WOŚP
II. TERMIN I MIEJSCE RAJDU
- Rajd odbędzie się w sobotę 8 stycznia 2011 r. bez względu na pogodę;
- Zakończenie Rajdu: Szkoła Podstawowa nr 4 w Zgierzu, ul. Łódzka 2
III. WARUNKI UCZESTNICTWA
- W Rajdzie mogą uczestniczyć:
- Młodzież w 5 – 20 osobowych grupach turystycznych pod opieką opiekuna – kierownika, który odpowiedzialny będzie za jej skład i ekwipunek. Kierownikami grup mogą być wyłącznie osoby pełnoletnie;
- Drużyny rodzinne;
- Osoby indywidualne.
- Uczestnicy Rajdu biorą w nim udział na własną odpowiedzialność i powinni być ubezpieczeni przez zgłaszające szkoły lub organizacje społeczne. Dotyczy to również osób zgłaszających się indywidualnie.
- Kierownictwo Rajdu nie ponosi odpowiedzialności cywilnej w przypadku szkody powstałej na mieniu lub osobie uczestnika.
IV. ZGŁOSZENIA
- Udział w Rajdzie należy zgłaszać wg załączonego wzoru, dokonując jednocześnie wpłaty w: sekretariacie Szkoły Podstawowej nr 4 w Zgierzu, ul. Łódzka 2, telefon: 0427154478.
- Wpisowe na rajd wynosi 5 zł.
- W zgłoszeniu należy podać numer trasy, na której chcemy wędrować
- Ostateczny termin przyjmowania zgłoszeń to 20 grudnia 2010 (ze względu na dzień wolny 6 stycznia i pewnie w większości szkół 7 stycznia, prosimy o przestrzeganie terminu zgłoszenia)
V. ŚWIADCZENIA
Organizatorzy Rajdu zapewniają:
- poczęstunek na mecie;
- pamiątkowy znaczek;
- dyplom uczestnictwa dla drużyny;
- potwierdzenia punktów na OTP
- opis trasy
- możliwość udziału w loterii fantowe i wiele innych atrakcji na mecie
VI. OBOWIĄZKI UCZESTNIKÓW RAJDU:
- Przestrzeganie zasad Karty Turysty;
- Posiadanie przez uczestników legitymacji szkolnej lub dowodu tożsamości;
- Podporządkowanie się decyzjom Kierownictwa Rajdu od momentu startu do zakończenia Rajdu;
- Drużyny winny posiadać apteczkę wraz z wyposażeniem oraz buty na zmianę
VII. TRASY RAJDU:
- Trasa I - dla młodszych Z OSIEDLA DO STARÓWKI
Start o godz. 9.50 - 10.20 z krańcówki autobusowej przy ul. Parzęczewskiej
Długość trasy 3 km - Trasa II - dla starszych ZIMOWE KRAJOBRAZY NASZEGO MIASTA
Start o godz. 9.50 - 10.20 SP-3 ul. Szczawińska
Długość trasy 4 km
VIII. POSTANOWIENIA KOŃCOWE
- Rajd odbędzie się bez względu na pogodę.
- Drużyny winny przybyć na metę w godzinach 12.00
- Karty zgłoszeń winny być czytelnie wypełnione;
- Zakończenie rajdu odbędzie się w Szkole Podstawowej nr 4 w Zgierzu, ul.Łódzka 2 o godzinie 12.45
- Interpretacja niniejszego regulaminu należy wyłącznie do Kierownictwa Rajdu
- Cały dochód z imprezy zostanie przeznaczony na WOŚP
Kierownictwo Rajdu życzy wszystkim uczestnikom wspaniałej pogody i przyjemnych wrażeń.
Regulamin do druku w wersji pdf --> biuletyn_informacyjny_rajd_wosp_2011.pdf